МЕРЫ В СВЯЗИ С COVID-19. ПОДРОБНЕЕ
Phone Icon
+38 (095) 00-33-733 круглосуточно
  • ВЗРОСЛЫЕ
  • Дети
  • Номер
  • Питание
    Затврак
    Затврак и ужин

450 грн

ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС “РАЙСЬКИЙ САД”
75581, УКРАЇНА,
С. ГЕНІЧЕСЬКА ГІРКА, ВУЛ. НАБЕРЕЖНА, 36
ГЕНІЧЕСЬКИЙ РАЙОН, ХЕРСОНСЬКА ОБЛ.
E-mail: bron@edem-garden.com.ua,
restaurant@edem-garden.com.ua
Skype: edemgarden

ЗАХОДИ У ЗВ’ЯЗКУ З COVID-19

Ваша безпека і добробут є головним пріоритетом для готельного комплекса Райский сад, і оскільки COVID-19 впливає на плани поїздок, ми впровадили нові стандарти безпеки, згідно з рекомендаціями Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ).

Ми розподілили заходи протидії розповсюдженню Covid-19 на два основних напрямки:

Соціальне дистанціювання

  • Обов’язкові відмітки дистанціювання у готелях – 1 особа на 10 м2 у гостьових зонах, соціальна дистанція – не менше ніж 1,5 м.
  • Запобігання черг: у всіх відкритих зонах розміщені інформаційні матеріали, що допоможуть ознайомитись з правилами перебування, швидко та безпечно пройти реєстрацію.
  • Дотримання дистанції у ресторанах та барах готелів: столи до 4-х осіб розташовані на дистанції 1,5 метри. Пропонуємо гостям скористатись онлайн меню.
  • Ізоляція гостя у разі виникнення одного з симптомів з переліку Covid-19 до отримання консультації медичного працівника.
  • Наступне використання номерів можливе через 24 години після ретельного прибирання та квартування.
  • Сніданки та замовлення з ресторанів готелю доступні у режимі рум-сервіс.
  • Для контролю за розповсюдженням вірусних захворювань на додаток до стандартних заходів 24/7 визначається відповідальний менеджер за запобіжні заходи та реагування.

Посилені стандарти чистоти та безпеки здоров’я.

Загальні приміщення

  • Усі приміщення готелів та транспортні засоби дезінфікуються у посиленому режимі.
  • У всіх громадських зонах розміщені дезінфектори для рук та антибактеріальні серветки.
  • Інформування гостей та співробітників, щодо запобігання поширення вірусів та інфекцій.
  • Використання персональних засобів дезінфекції, одноразових масок та медичних рукавичок працівниками та гостями готелів та ресторанів.
  • Озонування, іонізація або ультрафіолетове опромінення номерного фонду, усіх громадських і службових зон.
  • Озонирование, ионизация или ультрафиолетовая обработка номерного фонда, всех общественных и служебных зон.
  • Нам важливе здоров’я наших працівників, яких забезпечуємо необхідним набором масок, рукавичок, проводимо скрінінг стану та температури, організовуємо навчання та інструктаж.
  • Дбаємо про гостей так, аби кожен відчував себе щасливим, як вдома.

Рецепція

  • Рецепцію обладнано захисними бар’єрами, санітайзерами, масками та рукавичками, безконтактним термометром.
  • Дезінфікування ключів дезинфектором.
  • Обробка поверхні телефонів стаціонарних та мобільних, клавіатури та миші комп’ютерів; платіжні термінали та усі інші предмети в зоні рецепції після кожного гостя.
  • Використання безготівкових методів оплати.

Номери

  • Маркуємо та опечатуємо прибрані приміщення у номері.
  • Ретельно обробляються дезінфектором найчастіше торкані поверхні: ручки туалетних дверей, унітаз, крани води, телефон, вимикачі, панелі контролю температури.
  • Технічний персонал готелів використовує одноразові маски та гумові рукавички.
  • Дезінфекція робочих поверхонь та підлоги здійснюється не менш ніж кожні дві години.
  • Посилення технологічного регламенту з дезінфекції тканих матеріалів: постільної білизни, рушників, покривал, подушок, штор.

Ресторани та бари, рум-сервіс

  • Дотримуємось правил дезінфекції після кожного відвідування у ресторанах та барах.
  • Дозволено обслуговування на відкритих літніх майданчиках просто неба.
  • Відстань між місцями для сидіння та столами не менше ніж 1,5 м.
  • За одним столом не більше двох гостей (без урахування дітей віком до 14 років).
  • Безготівковий розрахунок.
  • Сніданок надається на замовлення у номер

Транспорт

  • Співробітники транспортної служби готелю під час перевезення персоналу зобов’язані вдягати захисну маску та рукавички.
  • Під час перевезення не розташовувати персонал/гостей на сусідньому сидінні.
  • У випадку транспортування пасажирів у міні вені, розміщуватись через одну людину.
  • Після кожної поїздки водій: обробляє контактні поверхні салону авто та ручки санітайзером, провітрює транспортний засіб, фіксує час обробки поверхонь у спеціальному журналі.

Чекаємо на вас!

КОНТАКТИ

ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС “РАЙСЬКИЙ САД”
75581, УКРАЇНА,
С. ГЕНІЧЕСЬКА ГІРКА, ВУЛ. НАБЕРЕЖНА, 36
ГЕНІЧЕСЬКИЙ РАЙОН, ХЕРСОНСЬКА ОБЛ.
E-mail: bron@edem-garden.com.ua,
restaurant@edem-garden.com.ua
Skype: edemgarden

Оставить отзыв

Обязательные поля отмечены звездочкой

rating fields