450 грн
ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС “РАЙСЬКИЙ САД”
75581, УКРАЇНА,
С. ГЕНІЧЕСЬКА ГІРКА, ВУЛ. НАБЕРЕЖНА, 36
ГЕНІЧЕСЬКИЙ РАЙОН, ХЕРСОНСЬКА ОБЛ.
E-mail: bron@edem-garden.com.ua,
restaurant@edem-garden.com.ua
Skype: edemgarden
«2017-2020 © Готельний комплекс «Райський сад». Україна, с. Генічеська Гірка. Офіційний сайт»
Компанія Booking.com проаналізувала рекомендації, переваги, а також відгуки мандрівників і виділила вісім основних тенденцій в сфері подорожей на 2017 рік. Ось що чекає на туристів і бізнес-мандрівників в наступному році.
1. Інновації 2.0
Розвиток технологій призвело до того, що мандрівники стають все більш вимогливими і нетерплячими. 44% опитаних вважають, що в 2017 році зможуть спланувати поїздку за допомогою смартфона, а більше половини (52%) думають, що будуть частіше користуватися мобільними додатками для подорожей.
Кожен день користувачі звертаються до технологій, щоб подолати різні труднощі в дорозі, знайти корисні рекомендації та поради. У наступному році їх чекають великі зміни. Наприклад, за допомогою смартфона можна буде знайти найближчий банкомат або точку доступу, дізнатися, як подолати синдром зміни часових поясів, а також без черги пройти до головних визначних пам’яток. Завдяки розвитку комп’ютерного навчання і штучного інтелекту туристи все частіше будуть використовувати додатки, які відрізняються не тільки функціональністю, але і можуть стати своєрідним «попутником-асистентом», здатним передбачити бажання і виконати їх до того, як користувач попросить про це.
Мандрівники також будуть користуватися системою «розумних» миттєвих повідомлень, що враховують переваги та допомагають вирішувати різні питання в режимі реального часу. Технології майбутнього в ваших руках!
2. Беремося за роботу
Все більш популярним стає поєднання бізнес-поїздок з туризмом – цей тренд буде актуальним і в 2017 році, межа між відпочинком і відрядженням продовжить стиратися.
У цьому році 40% опитаних подорожували по роботі, 46% з них планують їздити у відрядження ще частіше в 2017 році. 49% бізнес-мандрівників продовжують свої поїздки, щоб ближче познайомитися з містом, а 75% будуть надходити так само (і, можливо, залишатися в новому місті на ще більш тривалий час) в наступному році. Все менше людей вважають, що відрядження пов’язане з втратою часу або незручністю в роботі. Бізнес-поїздки дають можливість розширити кругозір, знайти натхнення і сприяють кар’єрному зростанню. Не дивно, що 30% респондентів готові працювати на позиції, яка передбачає більш низьку зарплату, якщо при цьому у них буде можливість частіше подорожувати.
3. Жага відкриттів
У світі залишилося ще багато незвіданих місць. Очікується, що в 2017 році жага пригод як ніколи раніше буде підштовхувати людей до нових відкриттів.
45% планують вибирати несподівані напрямки для поїздок в наступному році, а 47% хотіли б відправитися в ті куточки світу, де ще не побував ніхто з їхніх друзів. Відправитися в похід до віддаленому селі в горах або зупинитися в затишному гостьовому будинку в глибинці? Відмінний план для любителів незвіданого. 56% респондентів хотіли б бути більш незалежними у подорожах в 2017 році. Цей тренд особливо характерний для респондентів з Бразилії, Індії, США, Китаю і Таїланду. Серед головних напрямків, куди хотіли б відправитися «шукачі пригод» з Росії – Італія, Шрі-Ланка, Ліхтенштейн, Греція і Таїланд.
4. Гармонія
В епоху, коли ритм життя постійно прискорюється, люди намагаються досягти гармонії у вигляді подорожей. Майже половина респондентів (48%) вважають, що подорож – це можливість зайнятися самоаналізом і змінити життя на краще. У наступному році вони будуть робити вибір на користь поїздок, що дозволяють зміцнити здоров’я, а також знайти фізичне і душевну рівновагу.
Young woman is practicing yoga at mountain lake
Це прагнення особливо характерно для мандрівників з Індії, Китаю і Таїланду. 44% опитаних хотіли б відправитися в поїздку, яка передбачає відвідування спа, а 38% – відвідати оздоровчий комплекс. Часи, коли до кінця року використані не всі відпускні дні, вже в минулому – навіть в країнах, де робота займає в житті людей пріоритетне місце. Більше половини респондентів (51%) в наступному році планують використовувати більше відпускних днів, ніж в поточному. Об’єкти по всьому світу готові задовольнити цей зростаючий попит. У 2017 році навіть такі типи розміщення як апартаменти, вілли і курортні готелі будуть пропонувати своїм гостям безкоштовно користуватися зручностями для медитації, відвідувати СПА та майстер-класи, присвячені здоровому способу життя.
5. Еко-туризм
Поняття «еко-туризм» може по-різному трактуватися мандрівниками. Однак туристи і власники об’єктів розміщення сходяться в одному – бажанні внести свій вклад в охорону навколишнього середовища. У наступаючому році 36% мандрівників планують частіше вибирати еко-варіанти для проживання, а 39% зацікавлені в еко-турах. Це відображає все більше бажання людей побачити красиві місця, не порушуючи при цьому екологічну рівновагу. Шанобливе ставлення до місцевої культури – ще один тренд в сфері подорожей. Туристи відправляються в більш тривалі поїздки по мальовничих куточках землі
В течение года мы, вероятно, станем свидетелями дискуссий, посвященных возможному введению экономических поощрений (например, сокращение налогов) для эко-туристов и унификации международных стандартов для вариантов размещения (41% респондентов приветствуют обе инициативы). Введение рекомендаций по сокращению выбросов парниковых газов для перевозчиков также может стать одной из тем для обсуждения (26% респондентов приветствуют эту инициативу).
6. Маленькие радости
В 2017 году люди станут уделять меньше внимания материальным вещам. 58% планируют во время поездок тратить больше на новые впечатления, нежели покупки. Путешественники меньше интересуются фешенебельными заведениями и получают больше удовольствия от «маленьких радостей» во время поездки. Всего 10% путешественников сказали, что во время путешествия в 2017 году для них будут важны услуги дворецкого/консьержа. Роскошные туалетно-косметические принадлежности также больше «не в моде», в будущем году они будут важны лишь для 13% путешественников.
7. Человеческое отношение
Отличительная особенность 2017 года будет также выражаться в том, что путешественники будут стремиться останавливаться в местах, где персонал демонстрирует доброжелательное отношение к гостям. 42% респондентов не готовы останавливаться в объектах размещения, где персонал недостаточно вежлив. Рёканы и отели типа «постель и завтрак» становятся все более популярными среди путешественников — именно они получают самые высокие оценки. Люди по-прежнему доверяют опыту других гостей: так 40% опрошенных ответили, что не будут останавливаться в вариантах с более чем 3 негативными отзывами.
В 2017 году человеческий фактор будет особенно важен, ведь именно благодаря ему в памяти путешественников остаются только хорошие воспоминания. Ожидается, что гости и сотрудники объектов размещения начнут общаться еще до поездки. Это в свою очередь приведет к дальнейшему развитию таких технологий, как чат-боты.
8. Полеты на Луну
Путешествия для многих людей — не роскошь, а стиль жизни. Значительное количество путешественников начинает задумываться о путешествиях за пределы нашей планеты. 44% опрошенных мечтают о временах, когда отпуск можно будет проводить в далеких уголках галактики или на глубине океана. В своих мечтах они недалеки от истины! Именно в 2017 году технологический прогресс и желание открыть неизведанные миры создадут платформу для инновационных решений в сфере туризма. Возможно, полеты в космос — дело чуть более отдаленной перспективы, в вот погружение в темные океанические глубины вполне реально.
Продолжается развитие системы скоростных поездов поможет путешественникам добираться до отдаленных уголков Северной Африки максимально быстро работает над созданием ультразвукового самолета, который позволит путешествовать быстрее, безопаснее, тише и с меньшим ущербом для окружающей среды. Не стоит забывать о компании. Планируется, что летом 2017 года автомобиль, управляемый автопилотом, преодолеет расстояние от Лос-Анджелеса до Нью-Йорка. Эти и другие научные достижения подстегивают наше воображение и подталкивают к новым горизонтам. Кто знает, какие новшества ожидают нас в будущем году.
Данные были собраны компанией Booking.com в марте 2016 года в 10 странах, в каждой из них были опрошены 1000 респондентов. Участники исследования в возрасте 18 лет или старше совершили по крайней мере одну поездку в 2015 году и планировали еще как минимум одну в 2016 году.
https://prohotelia.com.ua/2016/11/eight-travel-predictions-for-2017/
ДІЗНАЙСЯ ПЕРШИМ ПРО
Гарячу пропозицію
Готельний комплекс «Райський сад» – краще на узбережжі місце для сімейного відпочинку і оздоровлення, поїздок вихідного дня або ділових відряджень для проведення зустрічей, семінарів, конференцій, фестивалів творчості і всіляких виїзних заходів.
Готельний комплекс «Райський сад» розташований на Арабатській стрілці Азовського узбережжя Херсонської області в центрі курортного селища Генічеська Гірка в 10 км від залізничної станції Генічеськ і в 20-ти хвилинах їзди від найбільшого на Азовському узбережжі залізничного вузла – станції Новоолексіївка.
Комплекс знаходиться на першій береговій лінії, має свій власний піщано-мушлянний пляж і включає в себе власне готель, ресторан, СПА-центр, оздоровчо-спортивний комплекс.
Детальніше
ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС “РАЙСЬКИЙ САД”
75581, УКРАЇНА,
С. ГЕНІЧЕСЬКА ГІРКА, ВУЛ. НАБЕРЕЖНА, 36
ГЕНІЧЕСЬКИЙ РАЙОН, ХЕРСОНСЬКА ОБЛ.
E-mail: bron@edem-garden.com.ua,
restaurant@edem-garden.com.ua
Skype: edemgarden
«2017-2020 © Готельний комплекс «Райський сад». Україна, с. Генічеська Гірка. Офіційний сайт»
Обязательные поля отмечены звездочкой
MasterCard® SecureCode™ – это технология, которая обеспечивает Вашу карту MasterCard® или Maestro® дополнительным секретным кодом, защищающим ее от несанкционированного использования во время совершения покупок в интернет-магазинах, участвующих в программе.
Чтобы подключить технологию SecureCode, необходимо обратиться в банк, выпустивший Вашу карту. Ваш секретный код будет известен только Вам и Вашему банку. Далее при каждой оплате покупок или услуг в интернет-магазинах, участвующих в программе, Ваш банк предложит Вам ввести данный секретный код, который Вы получите на Ваш мобильный телефон, зарегистрированный в банке. Только после проверки и подтверждения банком данного кода операция по оплате будет произведена. Процедура использования технологии SecureCode так же проста, как введение PIN-кода в банкомате.
Введя правильный SecureCode в процессе покупки, Вы подтверждаете, что являетесь авторизованным владельцем карты. Если введен неправильный SecureCode, покупка не будет совершена. Даже если кому-то известен номер Вашей платежной карты, без SecureCode не удастся оплатить покупку в интернет-магазинах, участвующих в программе.
Платежные системы в партнерстве с банками-эмитентами внедряют современные схемы проверки личности держателя карты, чтобы сделать покупки в Интернете более безопасными. Устанавливается специальный пароль для каждой совершаемой операции, и это вселяет в Вас уверенность, что только Вы можете делать такие покупки онлайн. Современные технологические решения необходимы для того, чтобы держатель карты был уверен в безопасности транзакции и в том, что он имеет дело с настоящим (а не "подставным") магазином.
Одно из таких технологических решений называется Verified by Visa ("Проверено Visa").
Verified by Visa – это новая система защиты, которая извещает онлайн-торговцев, участвующих в программе, и банки о том, что Вы являетесь настоящим владельцем карточки, когда Вы совершаете онлайн-покупки. Она позволяет Вам использовать персональный пароль для подтверждения Вашей личности и защиты Вашей карточки Visa, когда Вы используете ее в Интернете, вселяя большую уверенность в совершаемых Вами действиях.
К технологии Verified by Visa легко подключиться, ее легко использовать, услуга действует для всех карточек Visa.
Для активации услуги Verified by Visa для Вашей карты необходимо обратиться в Ваш банк.